03-22-2011, 08:10 AM
Často se setkáváme s problémy, kdy je zákazník překvapen, proč jeho server naednou nefunguje. Je to způsobené expirací. V mnoha případech to našim zákazníkům způsobí velké nepříjemnosti, spojené s kompletně novým nastavováním jiného serveru (nehledě na to, že pravděpodobně také přijdou o původní port serveru). Proto jsme dnes implementovali novou službu, která na důležité termíny automaticky upozorňuje e-mailem:
Každý den ráno (tak, abychom nikoho nerušili v noci) se kontrolují informace o serverech a jsou zasílána následující upozornění majiteli/objednavateli serveru:
- výzva k platbě při neuhrazení serveru po 7 dnech od odjednání
- výzva k platbě při neuhrazení serveru po 14 dnech od objednání
- informace o stornu objednávky při neuhrazení serveru po 21 dnech od odjednání
- informace o serveru, který za 7 dní expiruje a možnosti jej prodloužit
Věříme, že tato nová služba Vám zpříjemní využívání našich služeb.
Další avíza, která shledáme prospěšná budeme postupně do tohoto systému začleňovat.
Každý den ráno (tak, abychom nikoho nerušili v noci) se kontrolují informace o serverech a jsou zasílána následující upozornění majiteli/objednavateli serveru:
- výzva k platbě při neuhrazení serveru po 7 dnech od odjednání
- výzva k platbě při neuhrazení serveru po 14 dnech od objednání
- informace o stornu objednávky při neuhrazení serveru po 21 dnech od odjednání
- informace o serveru, který za 7 dní expiruje a možnosti jej prodloužit
Věříme, že tato nová služba Vám zpříjemní využívání našich služeb.
Další avíza, která shledáme prospěšná budeme postupně do tohoto systému začleňovat.