Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nepřidělená platba 27134, 27044
#11
Bzek Wrote:Hele a tu PM máš furt jako nepřečtenou? Je to vidět případně v menu u zpráv.

Jistě. Stále se zobrazuje jako nepřečtená. Sad
Reply
#12
detrix Wrote:
Bzek Wrote:Hele a tu PM máš furt jako nepřečtenou? Je to vidět případně v menu u zpráv.

Jistě. Stále se zobrazuje jako nepřečtená. Sad
Tak napiš na email
<!-- e --><a href="mailtoConfusedervery@hostis.net">servery@hostis.net</a><!-- e --> nebo jak to je ;-)
A kdyžtak
http://herniservery.hostis.net/forum/mem...rofile&u=2 Vidiš že hostis tu od 23.8 není.
Reply
#13
No to je jedno, že tu není od 23. 8 když platba byla uskutečněna 3 týdny před tím.
Reply
#14
Tak si měl napsat dřív?
Reply
#15
Proč budu psát dřív když to má být samozřejmost, že se se kontroluje zda si zákazníci prodloužili servery. Chtělo by to aby si hostis našel někoho kdo by to hlídal a dával na to pozor pokud nato sám nemá čas. Mě to v celku mrzí, protože jsme přišli o velké množství hráčů.
Reply
#16
Napiš mu skype je tam každý den, třeba nemá čas Wink
Reply
#17
Paráda teď zmizely i objednávky a servery nikde.
Reply
#18
Dobrý den,

prosím zašlete mi potvrzení o Vámi provedených platbách (fotografie, složenka, výpis z banky) na adresu <!-- e --><a href="mailtoConfusedervery@hostis.net">servery@hostis.net</a><!-- e -->
Porovnám je s údaji v systému a pakliže problém nastal na mé straně, nabídnu Vám nějaké řešení (zašlu peníze zpět) nebo aktivujeme servery dle Vašich požadavků.

Skutečně jsem zde delší dobu nebyl a kromě standartních aktivací (těch, které jsou zaslané se správným variabilním symbolem) jsem se na diskusní fórum nedostal.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)